SUSŢINĂTORI
Mulțumim partenerilor noștri care au făcut posibilă existența acestui program. Suntem mândri să îi avem alături de noi și încurajăm alte companii să le urmeze exemplul. Avem convingerea că o companie care se implică în proiecte de responsabilitate socială este o companie care arată maturitate și o privire progresistă și colaborativă. Împreună contribuim la crearea unei comunități puternice.  

Quartz Matrix este compania care prin performanța proprie susține progresul clienților și aduce acestora valoare reală prin furnizarea cu profesionalism, seriozitate și dedicare a soluțiilor și serviciilor ce înglobează tehnologie informatică, comunicații, culegere și procesare de date.

Prezența noastră activă de peste 23 de ani are la bază adaptarea cu rapiditate la solicitările clienților, investițiile în know-how și dezvoltarea de parteneriate cu liderii mondiali de tehnologie astfel încat să răspundem întotdeauna cu soluții performante și eficiente.

Prin departamentul propriu de Cercetare-Dezvoltare dezvoltăm soluții eficiente ce înglobează tehnologie de vârf pentru nevoile specifice fiecărui client.

Am dovedit de-a lungul timpului că suntem o companie concentrată pe succesul profesional, investind în dezvoltarea talentului profesional al angajaților. Susținem instruirea și perfecționarea fiecărui angajat și avem echipe de oameni competenți și certificați pe diverse domenii, cu care putem aborda proiecte complexe.

În concluzie, la Quartz Matrix veți găsi o echipă competentă și cu vastă experiență în care puteți avea toată încrederea că proiectele dumneavoastră vor fi implementate cu succes.

Optymyze activează la nivel internațional, ajutând organizațiile să își sporească eficiența forței de vânzări. Oferim clienților o aplicație cloud dedicată și servicii de management al proceselor de business.

În 2016, Optymyze a primit distincția de Leader in Sales Performance Management în raportul anual Gartner și a fost recunoscut pentru inovațiile și calitatea serviciilor sale de către Ventana Research.

MiOS România este compania de IT care a creat şi dezvoltă Smart Home, aflându-se pe piață din anul 2008.

MiOS consideră educația una din premisele succesului și incurajeaza știința și progresul tehnologic. Prin angajații săi, compania participă la crearea noilor trenduri în IT și influenţează semnificativ evoluţia conceptului de Internet of things la nivel mondial.

HEG este cel mai mare provider privat de hosting din Europa. În contextul în care web-ul a schimbat lumea și a transformat fiecare aspect al societății, rolul HEG este de a permite întreprinderilor să reușească on-line.

Noi credem că fiecare companie poate beneficia de valorificarea puterii internetului, oricine ar fi ei și indiferent de nevoile lor.

Cu o prezență internațională, HEG înseamnă: 1.7 milioane de clienți, peste 7 milioane de domenii în administrare, peste 1200 angajați în peste 6 țări, data centere în 7 locații, 5 branduri puternice în UK și Germania.

Junior Chamber International (Tânăra Cameră de Comerț) este o organizație non-guvernamentală pentru tinerii lideri și antreprenori din lume, având ca misiune „societăți mai bune create de către lideri mai buni”.

Participând în diverse proiecte, întâlniri, seminarii și evenimente, membrii JCI devin mai buni, dezvoltându-și abilitățile de lideri și de întreprinzători, atât de necesare pentru a crea schimbări pozitive în comunitățile în care trăiesc.

“Ideea este să nu aștepți să vezi ce poate organizația să facă pentru tine, dar să vezi ce poți face tu pentru tine prin intermediul organizației”.

http://www.jciiasi.ro/

Continental dezvoltă tehnologii inteligente pentru mobilitatea oamenilor şi a bunurilor acestora. În calitate de partener de încredere, furnizorul internaţional de componente auto, producător de anvelope şi partener industrial oferă soluţii durabile, sigure, confortabile, individuale şi la preţuri accesibile.
Prin cele cinci divizii ale sale, Chassis & Safety, Interior, Powertrain, divizia pentru anvelope şi ContiTech, concernul a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri de aproximativ 34,5 miliarde de euro şi are în prezent aproximativ 200.000 de angajaţi în 53 de ţări.

Continental Iași s-a înființat în 2006. În cei 10 ani de activitate, centrul de cercetare și dezvoltare a crescut la 1.400 de colegi, devenind cel mai mare angajator de studii superioare tehnice din Iași.

Compania Xerox este lider mondial în procese de business și managementul documentelor.

Prin portofoliul său extins de tehnologie și servicii, Xerox oferă un suport esențial de back-office clienților sai – de la companii mici, la multinaționale – ajutându-i să se concentreze pe activitățile principale de business.

Cu sediul în Norwalk, Connecticut, Xerox oferă servicii de externalizare a proceselor de business, incluzând procesarea datelor, administrarea beneficiilor personalului, suport financiar și servicii de management al relației cu clienții pentru organizațiile comerciale si guvernamentale mondiale.

În Romania, suntem prezenți în patru orașe: Iași, București, Oradea și Bacău, cu peste 2200 de angajați.

Echipa Sprocket, Inc. are ca obiectiv crearea de tool-uri folosite în dezvoltarea jocurilor (“middleware”) și oferirea de consultanță și servicii de dezvoltare în game development.

Activitatea noastră consta atât în desfășurarea – împreună cu partenerii noștri – a unor proiecte de research & development, cât și în dezvoltarea de produse proprii, adresate atât engine-urilor publice (Unity, Unreal Engine) cât și celor dezvoltate in-house.

Scc Services este cea mai puternică companie privată cu capital integral britanic activă în domeniul serviciilor IT.

De 40 de ani eficientizăm costurile clienților prin îmbunătățirea operaționala a întregii infrastructuri, prin serviciile acoperite: Service Desk, Coordonare, Monitorizare, Optimizare Infrastructură IT, Suport, Administrare, Mentenanță, Securitate, Application Packaging, Asset Management.

Suntem convinși că la baza succesului nostru stă o întreagă echipă de profesioniști, alături de care s-au construit cariere, concretizat vise și dezvoltat caractere.

Credem în dezvoltare și învățare susținută și că doar investind în oameni se pot obține rezultate măsurabile.

Aventura numită RomSoft începută în 2001 la Iași se constituie în mod oficial într-o casă de software la comandă, cu capital 100% românesc. Noi credem însă, cu fiecare celulă a organismului nostru antreprenorial, că avem o dublă misiune: de a crea clienți mulțumiți și o viață mai bună pentru semenii noștri.

Căutăm în permanență să dăm curs acelor propuneri și parteneriate care reprezintă o provocare pentru noi și care au un potențial real de a construi un viitor durabil și sustenabil, fie că e vorba de aplicații software pentru domeniul medical, industrial sau cultural, de proiecte comerciale sau de cercetare, de inițiative de business sau acțiuni cu impact în comunitate.

Dacă ești animat de curiozitate și dorință de cunoaștere (ca și noi), te invităm să afli mai multe pe www.romsoft.eu.

GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informaţii relevante despre piaţă şi despre consumatori şi care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experţi în cercetarea de piaţă îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experienţă GfK în ştiinţa datelor.

Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de ţări.

Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare şi abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acţionabile, care să permită clienţilor săi să-şi îmbunătăţească avantajul competitiv şi să îmbogăţească experienţele şi alegerile consumatorilor.

Compania Amazon este cunoscută celor mai mulți, în primul rând pentru magazinul online, dar și pentru produsele sale de tehnologie (AWS sau Kindle).

Compania are peste 100.000 de angajați în toata lumea, iar în Iași lucrează peste 400 de oameni în office-ul deschis încă din 2005.

Și pentru că Amazon a pornit ca o librarie online, cărțile, în particular, și educația, în general, reprezintă domenii în care compania s-a implicat în mod constant.

Așa se explică și asocierea dintre Amazon si Fundația Comunitară, pentru sprijinirea Fondului Științescu.

Endava este o companie de top de servicii IT, având peste 2.250 de angajați full time. Cu sediul central la Londra, Endava are birouri în Marea Britanie, SUA, Germania, România, Macedonia, Moldova şi Serbia. Cu un venit anual de 64 milioane de lire sterline/ 100 milioane de dolari, compania a reuşit să se poziţioneze ca lider în furnizarea de servicii IT.

Endava oferă un spectru complet de servicii, inclusiv dezvoltare software şi managementul aplicațiilor software, testare software, digital media, managementul infrastructurii și servicii cloud.

Domeniile de expertiză pe industrii ale Endava sunt coordonate de profesionişti care cunosc specificul activității clienților și elaborează soluții și servicii care sunt livrate la cel mai înalt standard pentru branduri internaționale din sectoare cum ar fi: pieţe de capital, bănci, plăţi, asigurări, media, retail şi telecomunicaţii.

Centric IT Solutions este parte a grupului internațional Centric B.V., care oferă servicii IT, financiare, precum și soluții în domeniul ingineriei și al consultanței.

Sediul central al companiei se află în Olanda, dar compania are deschise sucursale în Belgia, Luxemburg, Germania, Elveția, Suedia și Norvegia, totalizând 5.800 de angajați.

În România, Centric este prezent din decembrie 2010 în Iași, iar echipa –  aflată în creștere constantă – furnizează soluții IT pentru sectorul public, retail, housing&healthcare, resurse umane și payroll.